2024

2023

2022

2021

2020

2019

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2007

2006

2005

 

Колл-центр:
(+373-22) 400500

Антикоррупционная линия:
(+373-22) 400500

AGEPI desfasoara seminarul „Indicatiile geografice, denumirile de origine si specialitatile traditionale garantate – noi oportunitati pentru dezvoltarea economica a Republicii Moldova”

23.04.2013

Pe 23 aprilie 2013, intre orele 11.00 - 13.30, in sala de conferinte a Agentiei de Stat pentru Proprietatea Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI) are loc seminarul „Indicatiile geografice, denumirile de origine si specialitatile traditionale garantate – noi oportunitati pentru dezvoltarea economica a Republicii Moldova”.

La seminar participa reprezentantii Camerei de Comert si Industrie, ai autoritatilor publice cu responsabilitati in domeniul protectiei IG, DO si STG, inclusiv din cadrul Ministerului Economiei, Ministerului Agriculturii si Industriei Alimentare, Ministerului Sanatatii, Ministerului Culturii, Ministerului Dezvoltarii Regionale si Constructiilor si Ministerului Mediului.

Conform agendei de lucru, specialistii AGEPI vor prezenta comunicari pe temele: „Rolul indicatiilor geografice si denumirilor de origine in promovarea produselor autohtone de calitate”, „Protectia indicatiilor geografice si denumirilor de origine la nivel national si international”, „Directii prioritare de dezvoltare a sistemului de protectie a indicatiilor geografice si a denumirilor de origine”.

Seminarul in cauza se desfasoara in contextul implementarii Proiectului comun de promovare a sistemului national de protectie a indicatiilor geografice, denumirilor de origine si specialitatilor traditionale garantate in randul producatorilor din teritoriu, si necesitatii de a scolariza persoanele responsabile in domeniul dat si de a le familiariza cu prevederile legislatiei nationale si internationale, cu rolul acestora in promovarea produselor autohtone si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii. Participantii la seminar vor beneficia de un spectru larg de informatii si strategii de promovare a produselor, gratie carora poate fi eficientizata valorificarea avantajelor si oportunitatilor oferite de sistemul IG, DO si STG in fabricarea si comercializarea produselor autohtone de calitate.