6.1.1 Emiterea notificării în urma examinării de fond
Articolul 47 alineatul (5) din Lege
Punctul 122 din Regulament
Dacă în urma examinării de fond s-a stabilit că DMI nu corespunde unor condiţii de protecţie atunci acest fapt este notificat solicitantului. Prin intermediul notificării după examinarea de fond, solicitantului i se aduc la cunoștință motivele care nu permit înregistrarea (DMI solicitat sau o parte din DMI cuprinse în cerere, în cazul depozitului multiplu), acordându-i-se un termen de două luni de la data primirii notificării pentru prezentarea argumentelor în favoarea înregistrării DMI. La notificare se anexează și materialele care servesc ca motive de respingere. Termenul de 2 luni pentru prezentarea răspunsului la notificare nu poate fi prelungit.
În cazul în care solicitantul este de acord cu notificarea primită, el poate să trimită un răspuns către AGEPI, înainte de expirarea termenului de 2 luni. Respectiv, procedura se va relua din momentul când va fi primit răspunsul la notificare.
Ulterior, după expirarea termenului prescris de răspuns, dacă nu este recepţionat niciun răspuns, sau după recepţionarea răspunsului se adoptă hotărârea.
<< | Sus | >> |