2024

2023

2022

2021

2020

2019

2018

2017

2016

2015

2014

2013

2012

2011

2010

2009

2008

2007

2006

2005

AGEPI ofera un nou serviciu - Depunerea Online a cererilor OPI utilizand solutii web

16.01.2013

Incepand cu 1 ianuarie 2013, la AGEPI pot fi depuse in format electronic cererile de brevetare/inregistrare a obiectelor de proprietate intelectuala (OPI) si documentele aferente, utilizand semnatura electronica.

Depunerea in format electronic a cererilor OPI si a documentelor aferente, utilizand semnatura electronica, asigura posibilitatea de a folosi tehnologiile moderne, rapide si eficiente ce permit automatizarea procedurii de pregatire, perfectare, control si depunere a acestora in scopul obtinerii protectiei OPI.

Astfel, cererile si documentele aferente se vor depune in format electronic pe adresa: http://e-servicii.agepi.gov.md/. Pentru inregistrarea in sistem, este nevoie de crearea unui cont de utilizator nou precum si deschiderea profilului utilizatorului nou, iar in continuare se vor completa campurile din profilul utilizatorului si se vor urma instructiunile de activare a contului utilizatorului.

La inregistrarea in sistem, utilizatorul accepta conditiile indicate in Acordul de utilizare a serviciului „Depunerea Online a cererilor OPI”, prin care se reglementeaza relatiile dintre AGEPI si Utilizatorul serviciului.

Din momentul autentificarii in sistem solicitantul are acces la Cabinetul Personal de Lucru (CPL) si la meniul Ajutor unde pot fi accesate ”Ghidul de utilizare a sistemului” si ”Ghidul de completare a cererilor OPI”.

Data si ora receptionarii cererilor si a documentelor aferente la AGEPI se considera cele inregistrate de serverul AGEPI. Receptionarea acestora se efectueaza nonstop (24/ 24 ore, 7/7 zile).

Achitarea taxelor Online poate fi efectuata conform programului de lucru al AGEPI: luni-vineri, orele 800 - 1630 sau in urmatoarea zi lucratoare, daca receptionarea este in afara intervalelor mentionate. In scurt timp si acest serviciu va fi accesibil nonstop (24/ 24 ore, 7/7 zile).

Avantajele oferite de noul serviciu includ excluderea necesitatii de deplasare a solicitantilor si mandatarilor autorizati la AGEPI in scopul depunerii cererilor (documentelor); diminuarea cheltuielilor financiare si de timp, necesare pentru corespondenta cu AGEPI prin posta.|
Implementarea serviciului
privind depunerea Online a cererilor OPI si a documentelor aferente va determina trecerea la urmatorul nivel al TI, similar celui din alte oficii europene de proprietate intelectuala.

Mentionam cu satisfactie faptul ca AGEPI a receptionat deja prima cerere de inregistrare a unei marci depusa Online, solicitant fiind Compania IM "Moldcell" SA .

Serviciul de presa AGEPI
Tel.: 400-588;400-657